yes!

Tjohoo äntligen slut för idag! Så skööönt. Har nyss kommit in genom dörren och skalat mig en morot, damn så gott det är! Tänkte ta och träna lite hemma idag, bara för att värma upp till gymmet senare. Så gymmet slipper inte mig inte ;). Ska äta upp den här och sen ska jag byta om och höja musiken plus bränna fett! Har som inget mer att skriva nu, mitt liv är inte så intressant så då blir det svårt att skriva något vettigt för dom få som läser. Haha. Dagen sög för det mesta, allt är bajs med det jobbet..okej förutom mina kollegor och chefen. Sorry att jag klagar..men det är verkligen inget jobb för mig, och så fort jag fått mig ett nytt jobb så säger jag upp mig. På en gång! Man sitter ju bara ner hela dagarna, och jag är en alldeles för rastlös person. Passar mig inte ett dugg..eller ja kanske att jag är extremt duktig på att snacka men det är en enda likhet. Ska börja läsa på om hur man blir personlig tränare snabbt och sen börja plugga om jag hittar något vettigt. Efter det får jag väl söka jobb på nå gym. Men min dröm är fan att få jobba med kända människor, eller starta ett eget företag och kanske till och med bli störst och bästa personliga tränare som någonsin har skådat. Haha, det är bara en dröm. Men jag ska göra allt för att den ska bli sann. Ska kämpa för det ;).

Nu kom älskling hem, ska byta om och då lär de ju inte bli nå träning hemma heller. Nåväl. Hej!


Jag vill ha sommar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0