you have the right to remain silence..

hemma igen, blev inte stan utan åkte till farsta med tobbe och rebecca istället. Köpte med mig det viktigaste, som lösnaglar från h&m okej dom suger, men mina naglar suger ännu mer. Dessutom är jag pank och jag hade 50kr att handla för där så tänkte att det är bättre än inget alls ;). Är på mycket bättre humör nu, för drickan är fixad till ikväll, så jag slipper oroa mig över det. Sen har jag fått vara ute i det härliga vårvädret. Åh så underbart att sommar snart är här :D. Längtar så himla mycket.
Är trött på att gå omkring med vinterjacka och tjocktröjor. Trött på att tänka på att man 'kan ju frysa'. Nej, GUD nu får du ta och ge oss svenskar sommar, för jag personligen håller på att bli knäpp. (tror egentligen inte på gud) haha.

Detta fick jag med mig hem i alla fall


Gillade att pincetten var rosa ;)


Ni ser ju att nu är jag glad ;D

Nu ska jag plugga lite och sen gå ner på ica en sväng. Sen blir det att laga middag, vid sex kommer Emil hem och då ska vi äta. Så där emellan någonstans måste jag göra mig i ordning. Stressigt, borde sätta lösnaglarna nu...

fasiken gubben ska ju klippas också...stressa stressa = STOCKHOLM!

nå men puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0