bakis på jobbet

godmorgon, inatt har jag sovit tre timmar och nu jobbar jag. När jag kom hit var jag hur trött som helst, sliten och jävlig men nu börjar det blir bättre. Dock så känner jag mig sjukt hungrig för jag har inte ätit något idag. Men jag orkar fan inte gå och köpa något så jag får vänta till lunchen vid 12. Förhoppningsvis slutar vi tidigare idag, bara vi når målet så är det helt lugnt, annars blir jag kvar här till 16. Fast jag har väl ändå inget annat för mig så det blir nog bra i alla fall. Skulle bara vilja sova..alla tycker att jag ser extremt sliten ut. Men det är inte så konstigt med tanke på att jag har träningsbrallor, en lök t-shirt och en rosa huvtröja på mig + att jag är halvt osminkad och håret står åt alla håll och kanter. Jag är bakis, okej? ;) Det är fan skönt att det är några dominata jävlar på kontoret idag annars hade jag väl fått skäll för att jag ser ut som en lodis. HÄRLIGT! 

Gårdagen; mötte upp min kära kusin Mia vid Hötorget..gick runt och glodde i affärer och så slössam som jag är så köpte jag ju självklart en t-shirt från Gina och två par OTROLIGT snygga svarta skor på skopunkten som jag kommer använda flitigt! Jag älskar dom!!! Ska lägga in bild senare idag så ni får se hur fina som är ;). Vi var även och käkade på kungshallen, delade på någon wokgrej och det var extremt gott. Sen när allt hade stängt GICK vi från stan till Globen och jag kan säga att det var riktigt härligt. Faktiskt inte så himla jobbigt som jag trodde och jag ska göra om det kan jag säga. Det tog väl ungefär 40 min men har man trevligt sällskap så går allt ;D. När vi kom fram till globen tog vi tåget hemåt oss och sen började jag typ tvätta/duscha/fixa mig inför kvällen. Vid halv tio kom Emil och Nathalie så satte vi igång partyt, rökte lite vattenpipa och hade allmänt trevligt. Vid tolv skulle vi åka mot stan där en studenskiva var i full gång, men vi missade tunnelbanan och då var vi tvugna att ta bussen till älvsjö och därefter vänta 30 min på pendeltåget till stan. Där fick vi byta till tunnelbana mot fridhemsplan. Vi var väl framme vid ett-tiden. Besvikna som fan gick vi in på 'skivan' som var helt död för att alla typ hade dragit därifrån så det var svinigt dött. Men vi hade ändå trevligt och hela dansgolvet för oss själva. klockan tre stängde dom och då gick vi in på donken och köpte med oss mat. korkade som vi var missade vi sista tåget som gick jagvetintenär så vi försökte komma på hur fasiken vi skulle ta oss hem. Taxi var ju ett alternativ men sjukligt dyrt, ingen skjuts hade vi heller. Men till slut fick vi tag i en buss som gick till Gullmars och där hittade vi en buss i sista minuten som gick hemåt. det tog exakt 70 minuter hem och det var länge. Annars tar det 30 min.

Trötta som fan gick vi och la oss vi fyra. Upp och skutta halv åtta i morse. Jag var trött....Nu börjar vi! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0