Då var det kväll

Jag har precis kommit hem från jobbet/gymmet/solning och mathandling. Intensivt, och äntligen får jag koppla av..eller så inte! Ska laga mat på något tag, man måste ju äta middag också. Tur att jag har tränat i alla fall så man inte blir fet ;)..nej jag har faktiskt börjat släppa det där med att bli fet. Har inte lika mycket komplex över min kropp mer och det känns riktigt skönt, jag kommer inte gå upp så länge jag äter hyffsat bra mat och tränar regelbundet. Det vet jag, visserligen finns det vissa dagar då jag är riktigt äcklad av mig själv. Men hallå! Det är omänskligt att tycka om allt med sig själv. Tycker i alla fall jag, alla har sina brister, det behöver ju inte vara utseendet det handlar om utan det inre också. Det finns elaka människor som säkert någongång inser att dom är det och kommer på att dom också måste göra något åt saken :). Så ingen är perfekt! Det är definitivt inte jag, det finns mycket jag borde och vill ändra på, vilket jag kommer åtgärda så fort det finns pengar och det är just det jag måste ändra på. Mina shoppingvanor, att jag inte kan spara pengar. Överhuvudtaget. Shit nu blev jag stressad. Jag behöver en MASSA pengar till min utbildning. Ju mer jag drar ut på det, desto längre tid får jag vänta. Och jag vill ju göra det nu nu nu...snälla någon ge mig 30 000 :)? haha.

äsch nog pratat om det.

På gymmet körde jag ben och det var tugnt som bara den. Det kändes verkligen att jag inte hade kört ben på ett tag och jag vet att imorgon kommer jag inte kunna gå. Haha, kommer se ut som en rövknullad sjöman...oj vilket fult ord. Solade också och jag blev fan brun ;) eller ganska. Men jag har sagt det förr och säger det nu, jag har svårt att bli brun..borde äta mer morötter och jag vill skaffa mig pigment! GIVE ME.

Är uttråkad som fan, men Emil kommer från gymmet om en timma så det är ingen idé att börja med maten ännu. Då hinner den kallna innan han kommit. Tänkte laga en liten festmåltid idag och det blir Lövbiff, pommes, bearnaise sås, persiljesmör och kokta grönsaker. Hör ni hur gott det låter? Det kommer blir gott och jag är hungrig som faen...

nu ska jag se 90210 Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0