depp

jag är deppad över att:

- imorrn börjar jobbet
- jag är hemma i sverige
- imorrn börjar deffningen
- jag har fettat som en gris
- måste träna ännu hårdare
- vänta 6 veckor för att slippa jobba i 4 veckor
- Emil är och jobbar så jag måste vara ensam
- jag är knappt brun

Fan det här suger verkligen. Mitt jobb suger. Give me another one! Jag bryter fan ihop snart...

Tror jag skulle behöva träna, måste fan bli på bättre humör. Kanske borde se 90210?

Aja nu är bilderna inne på pixbox. Hej så länge!


Det var skönt så länge det varade. Men nu måste man leva det stressiga livet igen.


Kommentarer
Postat av: Allex

du har ju blivit hur smal som helst, vad kul för dig! :) jag vill också ha sån diciplin ;P

2009-05-03 @ 15:17:24
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: sandra

allex tog mina ord ur min mun! :)

2009-05-03 @ 15:33:27
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0