Det var grymt!

Beyoncé var grym, det var grymt mycket folk och var hade så grymt kul! Jag måste också berätta att hon såg mycket mindre ut i verkligeheten, tycker att hon ser bredare ut och längre ut på bild. Har inte någon direkt koll på hur lång hon är, men hon var så fin! I slutet körde hon Halo och jag höll på att dö, det var så bra. Jag var en lycklig människa, och det är jag idag med. Känns så himla kul att man äntligen har fått se en sån skönhet, vi stod nästan längst fram vilket var lite smått trångt. Alla tröck på där bak hela tiden men om man puttade tillbaka så lugnade det ner sig ett tag i alla fall! Jag hade så fruktansvärt ont i nacken för man stod och kollade upp hela tiden, men det var helt klart värt det! Det jobbigaste var ju ändå att man fick stå och vänta en och en halvtimma, väldigt påfrestande för det var så sjukt varmt där inne. Sen hade vi inget att dricka där inne och det gjorde ju inte direkt saken bättre. Men som tur var kom vakterna då och då och gav oss en skvätt vatten så det var lugnt :). Men pengarna var helt klart värda hela ståhejet! Rekommenderar alla som inte har sett henne att gå och se konserten nästa gång hon kommer tillbaka! Åh, hon var så fin..riktigt bra på sen och allt. Gaah, jag vill igen..tänk att man har stått några meter från en såpass stor person i kändisvärlden, åh jag är en lycklig människa! ;) Ikväll när jag kommer hem ska jag lägga in bilderna på datorn så får ni se hur vackert det var och hur vacker hon var!

Idag är jag såklart på jobbet och kom lite sent för att jag försov mig. Men det var lugnt som tur var, dom hade inte sattit igång produktionen ändå som tur var. Efter jobbet åker jag direkt till gymmet för att köra ett hårt gympass, eftersom jag intog en del alkohol innan konserten och åt på Mc.Donalds efter så jag har lite ångest. Haha.

Snart börjar vi igen så jag ska inte spendera resten av min rast på bloggen. Ha det så bra tillsvidare. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0