feels good ..

..to have something to look forward to! Det gör mycket mycket när man har något att se fram emot, det gör att man orkar mer och mer. Emil har en stor del i det också, du är underbar älskling :). I love you. Just want you to know, du är bäst!!

För så här är det, om 6 veckor har jag och Emil semester tillsammans, tack och lov för det. I hela 4 veckor får jag vara med älskling hur länge jag vill, utan att han eller jag ska jobba. Skönt och mysigt :). Vi ska hinna åka upp under midsommar, och stanna ett tag. Sen ska vi även på Metaltown 26-27 juni, blir väl i Göteborg några dagar också. Efter det ska vi åka till Bulgarien och SUNNY BEACH, måste bara boka in en resa först. En vecka ska vi vara där och jag längtar redan till att få komma bort igen. Fuck, jag har inte ens börjat jobba :S. Får ont i magen när jag tänker på det. usch usch, måste koppla bort, måste koppla bort...

Har typ kommit ut ur duschen nyss, ska försöka klä på mig, torka mitt hår och vänta på att Nathalie ska komma hit och göra mig sällskap, så jag inte avlider av ensamhet!! :P Tror vi ska ut och ta en promenad, känner att det verkligen behövs. Har ätit som en flodhäst senaste dagarma så nu börjar allvaret igen. (Imorgon alltså)

ska göra mig i ordning nu, pusslinuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0