Fire burning

Hej hallå, nu har jag lämnat in mitt cv&personliga brev på en matbutik. Dom behövde inte folk just nu, men skulle höra av sig när det behövdes. Fast det är ju aldrig något man kan veta, bara hoppas. Kanske att dom slängde det direkt. Så är det.

Var i alla fall och promenderade en timma så nu känner jag mig lite smått sugen på att hoppa in i duschen. Men jag måste städa, man blir ju ändå svettig då så jag tar och duschar efteråt. Haha fräsch jag är :P.
När jag var påväg hem så kom en akutbil, en polisbil och två brandbilar körandes i ilfart mot hagsätra, så jag gick åt det hållet så nyfiken som jag är. Men hittade inget, fast vet ni vad det lustiga var? Att Fire Burning med Sean Kingston kom upp i mina hörlurar i samma stund, och det måste ni erkänna var ganska lustigt va ;)? haha

Nåväl, nu ska jag nog ta en alvedon för jag har ont i skallen sen börja diska och städa litegrann.

Haft en bra hittills då? Det har jag i alla fall haft :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0