Första dagen

det var deppigt, men vad ska man göra om man måste jobba? ;/

Hello :). Just hemkommen från jobbet och har precis tagit mig en tallrik med yoghurt och müsli! Det var svinigt gott! Åt ingen frukost idag då jag inte hann, och hade planerat att äta den på jobbet men det fanns ingen tid då heller..sen åt jag bara lite grönsaker till lunch så jag kände att något måste jag få i mig innan gymmet! Hör och häpna, jag ska träna!! Ovanligt eller hur? haha, nej men fy så jag har fettat i Egypten, buffé hit och dit, öl och ja det säger ju allt..jag har blivit en flodhäst. haha.

där kan ni ju glömma bort deffningen som jag snackade om igår, var bara tvungen att äta en skål ;). Sen är jag bajssugen på något gott...Åh mitt sug tar över mig!

Nej nu ska jag sluta prata strunt och göra mig klar inför gymmet! Skriver mer senare när jag är tillbaka :).

Förresten så är det jättekul att jag har börjat få många läsare nu! :p Hoppas det är kul att läsa min blogg i alla fall !

Men erkänn att det har blivit en grym skillnad?


Vintern 07 lr 08 tror jag

och egypten nu då.. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad smal nu blivit. :)

2009-05-04 @ 21:07:38
Postat av: carro

ja du har bilvit smalare :)

2009-05-04 @ 22:28:20
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: carro

kul för dig att du har en jävla diciplin!;D

2009-05-04 @ 23:56:51
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0