Fredag :)

Skönt äntligen är det fredag och dagen har börjat så himla bra! Solen lyste, lite kyligt var det men så fort det blivit lunch och solen legat på en stund så har det hunnit bli varmare, skönt! Försäljningen har gått riktigt bra och jag känner att jag börjar komma igång igen, igår sålde jag fan dubbelt så mycket som vi skulle och idag ligger jag redan på mål efter två timmar så det känns riktigt skönt! Tänk att jag är en försäkringsförmedlare, det är fan ganska coolt. Eller hur ;)?

Efter jobbet igår var jag såklart och gymmade körde axlar och nacke sen orkade jag inge mer och drog hemåt. Lagade middag till mig och älsklingen som kom hem vid åtta. Åt middag och såg på Perkins 14, så himla vidrig film. Åh, hemsk var den. Usch. Tänk att man kan göra så mot bara ett barn. Rekommenderar ändå er att se den, för det var mycket action och den var spännande..fast läskig :P. Men jag är en liten fegis jag med. haha Gick och la mig vid elva och vaknade kvart i sju imorse, var grymt trött men jag var ju tvungen att stiga upp för jobbet kallade liksom. Fast det kändes ändå skönt på ett sätt då solen lyste, kollar alltid ut genom fönstret när jag stiger upp och om det är sol så är det lättare att vakna ;D.

Idag ska vi tydligen sluta tre även fast vi har arbetstid till fyra men det känns skönt som bara den att få gå hem lite tidigare en fredag. Dessutom hinner jag träna lite längre också så det är bra! Annars då, jo igår fick jag veta en otroligt bra nyhet. Semestern är klar för sommaren vecka 25-28 är jag ledig och det ska bli riktigt kul. Ska åka upp till Mami och alla andra den 15:e mest troligtvis, bara vi får biljetter. Ska fira midsommar där och blir väl uppe i Norr nästan två veckor, skönt att få slippa storstadslivet för ett tag. Träffa alla där uppe och bara njuta av sommaren! Sen blir det såklart Sunny Beach och förhoppningsvis Göteborg :). Men det är en annan femma det.

Den andra bra nyheten var att jag ska få ta över löneadministratörens jobb under sommaren, känner mig så grymt hedrad och glad över den möjligheten. Slippa sitta och ringa under sommaren och allt. Men det bästa är ju ändå meriten och att jag får bättre lön ;)..hihi.

snart är rasten slut så jag avslutar detta långa inlägget med en PUSS :D

Kommentarer
Postat av: maddiis

Om du kommer hem och är hemma så länge MÅSTE vi hitta på nått, antar att du är nått i kalix, annars är får väl ja va nå i luleå hos syster och linus ! Bra att sommarn finns så alla kommer hem och ingen skola som tar en massa tid och allt ! :) Saknar dig gumman ! puss

2009-05-15 @ 16:27:26
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0