I be on the hotline

Då har man kommit hem från jobbet precis, satte precis på mig träningsbrallorna men fick ett sug av att blogga då det var längesen jag skrev ett lååångt inlägg. Jobbet idag gick grymt segt hade ingen som helst lust av att vara där och sen hade jag dessutom ingen motivation överhuvudtaget och det lite smått jobbigt. Får väl hoppas på att det blir bättre imorrn :). Ikväll ska jag då träna, har inte fått träna på hur länge som helst så jag börjar känna en sjukt ångest och stress över att det snart är semester och då får jag inte gymma på 2 veckor eftersom vi ska upp och de. Ska köpa ett par joggingskort så jag får springa ute för ett par såna äger jag inte :P. Inneskorna kan jag ju inte skita ner.. förövrigt så var det Nathalies 20-årsdag och vi möttes på stan, tog en god sallad till lunch på Kladdkakan i gamla stan och sen shoppade vi lite ;D. Mycket mysigt och trevligt var det. Efter det åkte vi hem hit och färgade håret på varann så nu är jag ännu blondare! GREAT :D!! Slippa utväxten är nog det bästa :P. Sen vid tio for hon hem och då var det kväll och läggdags.

Helgen då; I fredags tog vi det bara lugnt, jag var ju bakfull och efter jobbet vid fyra kom jag hem. Gick och la mig sen vaknade jag av en underbar röst som ringde och sa att han var påväg hem :). Mysigt att vakna till babys röst ;)..ja sen då han kom hem så åt vi snarra och såg film. Gick väl och la oss kring tolv.
Lördag morgon vaknade vi kring 10 och låg kvar en stund i sängen och mös. Vid leva tog vi oss upp och gjorde oss lite frunch. Jag messade till Mia och kollade om hon ville följa med på stan så vi möttes upp där vid halv två och lunkade runt i många timmar. Efter ett par timmar blev vi hungriga och gick till kungshallen och käkade kinamat. Det var gott. Sen åkte vi mot Stora Essingen där Frida&Pontus skulle ha inflyttningsfest. Vid nio-tiden var väl alla där och festen var igång. Tog ett eller två glas vin och vid elva åkte jag och mia mot mig för att jag skulle byta skor men sen ville jag inte gå ut mer så mia vände och jag åkte hem till Emil som väntade på mig :P. Slut på lördagen
Söndag; Jag steg upp vid halv tio ungefär, hoppade i duschen och gjorde mig klar. Jag skulle nämligen till pappa och hälsa på. Var hos han kring ett och så käkade vi lasagne till lunch. Det var jättekul att träffa alla där för det var ett tag sen. Lilla Miran som han heter (inte Darin, jag hade fått fel info) hade blivit så himla söt. Gulligaste ungen jag sett på länge, tråkigt är det ju bara att dom åkte till turkiet igår och ska vara borta i TRE hela månader :(.



Men vet ni vad? jag fick låna pappas bil ;)
. Fast jag kommer sakna dom. aja vi var ute och lekte, promenerade, köpte glass på ica och mös på hela dagen. Det var riktigt härligt väder i söndags också! Till middag bjöds det på ugnstekt lax, kokt potatis och gräddfilssås med dill, så himla gott! Vid åtta åkte jag hemåt, lite smått deprimerad och helsjuk ångest för att jag stoppat mig så sjukt mycket onyttigheter under veckan som gått. Aja, inget att göra åt. Får träna träna bara..

bilder från i onsdags&torsdags!





Onsdag




nu blev det ett långt inlägg. Fasiken jag måste hinna gymma! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Mia

tur att du håller koll på vad dina syskon heter evin!

2009-05-26 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0