klar!

hej hej då har man kommit hem från gymmet också. Idag körde jag mage&biceps och imorgon kommer jag ha träningsvärk! Har redan en enorm träningsvärk i ryggen sen jag körde rygg igår så imorgon lär hela kroppen vara borta :P, men då märks de ju att man har tränat i alla fall! Tog mig en promenad till gymmet men hem hann jag inte gå för Nathalie kommer snart hit och jag måste hinna duscha. Tror jag ska sätta igång på en gång för jag vet hur extremt seg jag är, drömmer mig bort i min egna lilla värld och vips så är klockan hur mycket som helst!

Jaja ska sluta tjata nu och röra mig mot duschen. Jag luktar bränd jude! Tjing

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan! Just nu säljer jag ut mina teckningar för halva priset! Det finns både på kändisar och mixade motiv :-)

2009-05-13 @ 11:32:59
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0