mat på gång

var nere i tvättstugan och satte igång två maskiner för ett tag sen, hann springa ner på ica och handla middag så nu håller jag på med maten. Emil ville ha middag när han kommer så det var bara att göra mat :p..fast jag har inte heller ätit middag så det spelar ingen roll. Så snäll flickvän som jag är gör det inget. Förövrigt har jag ont i mina vader, jag vet inte vad det är. Men dom värker jättemycket, mitt huvud värker och jag har ont i magen. trött är jag också. Blir nog att sova tidigt ikväll, fast det känns så jävla värdelöst att gå och lägga sig. Man äter, jobbar, sover, går på toa, tränar och sen är dagen slut. Det känns ganska meningslöst. Varför ska man sova egentligen, och varför måste jag bo i Sverige. I sucks. Är på depphumör.

aja jag ska kolla till maten nu. fan jag nös! ska jag blir sjuk? IGEN!?  åh jag orkar inte!!!

Kommentarer
Postat av: carro

ja det skulle då fan jag också ha!!!

2009-05-06 @ 21:31:27
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0