morning!

då har vi rast och jag snosade 45 minuter i morse så jag blev försenad. Surt men sant! Fast det var lugnt för vi hade inte startat produktionen ännu :). Tur de! Morgonen har gått ganska bra, har fått iväg 2 försäkringar så det känns skönt. Man slipper stressa ihjäl sig sen i alla fall. Lunchen idag för mig kommer bestå av en måltidsbar, orkade inte göra någon lunch plus att jag har ångest för att jag tröck i mig en massa skit igår. Så därför ska jag försöka att inte äta något gott i helgen. För en dag får faktiskt räcka! Har slarvat så himla mycket på senaste så jag har tappat min form..haha. Men jag tar igen det fort. Bara jag får träna så är det rätt lugnt. Efter jobbet idag ska jag möta upp Jonas och Robin och sen åka hemåt. Hann inte boka någon tvättid imorse eftersom jag hade så bråttom så jag får helt enkelt tvätta imorgon efter jobbet! Så får jag åka till pappa på fredag istället :)..kan vara kul att träffa dom innan dom drar iväg till turkiet. Hmm..jag har faktiskt inget mer att berätta. Hoppas ni får en trevlig dag i alla fall!

Pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0