nu är jag bilägare i tre månader.

Hej hallå alla glada barn!

Just nu är jag på jobbet och lökar. Skönt att det är helg imorgon. Veckan har gått ganska snabbt även fast dagarna har varit sjukt sega. Men snart är det semester och då ska jag verkligen njuta! Dock blir det en ganska intensiv semester, ska hinna göra en massa som jag har inplanerat. Vi får se om jag hinner med allt, men kul ska det bli ;D!

Idag jobbar jag nog inte som vanligt fram till fem utan jag tänkte jobba in lunchen och gå klockan fyra. Skönt att få komma iväg lite tidigare någon dag. Hellre ringa på lunchen än att dö den sista timmen mellan fyra&fem, den är inte och leka med! haha. Efter jobbet ska jag in till stan och köpa löshår till mig och Nathalie, vi tänkte vara långhåriga i helgen och det ska bli nice. Är trött på att ha 'kort' hår nu så jag tänkte att det inte vore helt fel med en liten förlängning faktiskt! Efter stan bär det av hemåt, packa gymväskan och fort iväg till gymmet. Idag behöver jag inte ta tåget lr gå till gymmet utan jag ska faktiskt köra bil. HURRRAAAA!! Var ju och hämtade min fars bil igår, och gissa om det var en befrielse att veta att man behöver stressa till några tåg varje gång man ska iväg! Till jobbet tar jag dock inte bilen för det skulle ta dubbelt så långt tid i och med att jag åker igenom stan och då tillkommer vägtrafikskatt + bensin. Och det är jag inte så sugen på att betala =p. Nog pratat om det.

Igårkväll var vi och gled runt i stan, Jag, Mia och Nathalie. Innan jag och Mia hämtade upp Nathalie så åkte vi och käkade pizza (det går fan inte bra för mig) sen hämtade vi upp Nathalie i hennes skjul. Därefter åkte vi till Ica Maxi och köpte skor. Älskar deras ballerina billiga och sköna! Ett par i fuschia och ett par gula med ett band runt fotleden om ni förstår. Sen köpte jag diskborstar och en fönsterskrapa. Efter det började resan in mot stan, vi körde lite vilse men vi hittade rätt till slut. Träffade två vänner till Nathalie som var på H.B.J och pratade med dom ett tag. Sen åkte vi, skulle ha kört hem mia men det var vägarbete plus att jag körde fel så hon fick ta tvärbanan hem från gullmarsplan. Jag och Natta körde hem till henne och surfade. Kollade runt på klädsidor och drömde oss bort. Vid tolv-tiden åkte jag hem. Städade upp lite och sen gick jag i duschen. Emil var inte hemma så jag fick gå och lägga mig ensam. Läskigt, men Emil var borta och skruvade i Tobbes garage. Vid halv två somnade jag. Klockan tre ringde emil och sa att han alldeles strax var hemma och så kom han in och la sig. Jag var i sömnen :P..i morse vaknade jag och snosade som vanligt. Men trött som bara den tog jag mig ändå upp och kom endast 5 min sent. duktigt av mig!

Till helgen;  Imorgon är det utgång som gäller igen. Jag har hamnat i en sån där period då fest är det roligaste som finns. Men alla har sådana tider. tror jag.  Eller vad säger ni folket? Jag kommer ihåg för ett par veckor sedan eller om det var typ 2 månader sen. Då hade jag inte druckit på ca.7-8 veckor. Fyfan så duktig jag kände mig, man gick inte upp något som helst i vikt utan jag rasade i vikt. Men nu har det börjat gå utför. Dock så håller jag mig för det mesta till vin, eftersom det är bland det nyttigaste man kan dricka. Drinkar& öl är ju inte direkt någon hit. Bara tusentals kalorier. Men dansar man så jämnar det väl ut sig. Aja, det är fan sommar snart. Ska försöka skärpa mig efter denna helg. med betoning på FÖRSÖKA. Men jag blir bara så sugen på ett glas vin eller en öl när vädret är så underbart. Det går bara inte att låta bli!!
På lördag är det bröllop som gäller. Ska faktiskt bli riktigt kul, även fast jag inte kommer känna 99,99% av allt folk som är där. Men det kan ju vara nyttigt med nytt folk också. Haha har en känsla av att jag isolerat mig på senaste tiden. Umgås med Emil såklart och Nathalie. Nu Mia också när hon flyttat hit. Haha, men jag trivs med dom närmaste. Man kan ju prata om ALLT! Det är fan viktigt. Men jag saknar alla där uppe, men snart så är jag där. Not long. Nåväl, tillbaka till bröllopet. Först är det kyrkan och vigsel och sådant skoj. Har aldrig varit på bröllop så det ska bli en spännande upplevelse. Sen är det fest någonstans som jag aldrig kommer ihåg. Talades om att det bjöds på massa godsaker och alkohol. Så med andra ord jag kommer vara bakis hela helgen. Härligt!! well well. Nu har vi börjat.

Toodilo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0