Nu är klockan mycket

och jag borde sova. Men jag blev ganska pigg av en dusch och lite plockandes här hemma så jag tyckte att ett inlägg på bloggen skulle passar bra nu.

Kusinträffen var mycket trevlig, Nina skänkte lite gamla kläder som hon inte använde och jag fick en kort rutig kjol och en morgonrock lr kimono kanske det heter? Aja, men det var i alla fall supersnällt av henne :). Alltid kul med något nytt! Vi fikade och pratade en massa så det var trevligt. Nina hade fått en stor mage och det är inte alls länge kvar tills bebisen kommer ut. Fan vad jag ska hänga där ofta ;)..det är ju så himla mysigt med bebisar! hihi.

Imorgon då, 
jag ska jobba. Innan jobbet ska jag försöka boka om min tvättid i och med att jag måste hinna tvätta imorgon. Ska hinna till pappa på torsdag för att han åker till turket i drygt tre månader på måndag så jag vill hinna se dom före dom drar iväg. Sen ska jag fråga om jag får låna hans bil lite då och då när han är borta... ;). Hoppas kan man ju alltid göra. Haha. Men fasiken jag har haft körkort i ett och ett halvt år så det ska säkert gå bra. Nåväl, efter jobbet imorrn kommer Jonas och Robin hit, lr dom landar tidigt men eftersom varken jag, Emil lr Tobbe är hemma så får dom vänta tills jag slutar och möta upp mig i stan så åker vi hitåt. Om jag får en tid i tvättstugan ska jag tvätta annars blir det gym. Sen är det chill bara..

hmm..kanske ska sova nu? Men har inte lust, ska fråga Emil om vi kan se Lost. Justja, jag såg allra sista avsnittet av Prison Break igår, grymt bra men sorgligt slut. Dock så ska jag nog inte nämna vad som hände för då är det nog många som blir arg på mig. Tråkigt är det att P B är slut forever. Även fast det blev lite uttjatat så tycker jag det var en grymt underhållande och bra serie :).

nåväl tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0