Perfect lover

You're the perfect lover 
I’m in love with all the things you do
So seductive when you touch me
I can’t get enough of you
Your the best
Baby You got me obsessed
And I can’t catch my breath
Baby I must confess you got me

When you come around
Got me so damn high
Can’t come down
Everytime you touch me there
You make me feel so hot

Då har jag precis kommit hem från jobbet. Har hunnit byta om och stoppat i mig två mackor med smör, var så sjukt hungrig och hade så himla ont i skallen.
Snart ska jag iväg till gymmet, hinner nog inte sola idag då jag ska vara hemma åtta.

Har icket mera tid nu, skriver kanske sen. Hejsvejs!


en bild från konserten..så otroligt vacker!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0