snart är dagen slut!

Idag har det verkligen inte gått bra för mig. Har sålt bajsdåligt. Det är deppigt, men jag försöker verkligen. Kunderna är hårda idag, och verkligen emot mig. Men jag är inte den enda så det känns ganska okej. Haha, elakt att säga så. Men det känns faktiskt bättre om någon annan har samma problem som mig. Då kan man försöka lösa dom tillsammans. Skönt att dagen är slut snart iallafall..jobbade in lunchen som jag sa i tidigare inlägget så klockan fyra är det dags för mig att gå hem. Underbart. Nu har vi rast och jag är död..och sliten. Vill bara hem hem hem!! Fast jag måste åka förbi stan och det känns lite jobbigt. Får se om jag ens orkar det sen. För första gången på evigheter tog jag en måltidsersättning till lunch, och jag kan säga att det kändes bra. Så länge man blir mätt, inte mår dåligt och att det smakar bra är det faktiskt helt okej för mig. Inga konstigheter. Tror jag ska göra så imorgon också, så man får sluta ännu tidigare imorgon =).

Nu har jag nog inget mer att skriva. Så jag ska löka nu :). Jag gillar ordet löka ! hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Denise

haha jaadu är ju som du är :) Löka

2009-05-28 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0