The DAY is Today!

hihi, jag ska se Beyoncé ikväll! Det ska bli så grymt/fantastiskt/roligt jag ser verkligen fram emot kvällen :D! Tänk att man har den turen att få tag i biljetter i sista minuten? Ståplats åh allt, nej tusan nu ska jag tagga till ännu mer och dra iväg på gymmet! Jag är helt sprallig i kroppen så då måste jag träna! Oj oj, kvällen blir super ;)

Nudå, promenera till gymmet, Gymma, Sola, gå hem igen. Duscha, fixa mig sen kommer väl Nathalie hit på något tag då ska vi kanske iväg och shoppa lite sen måste vi hem hit igen. Sminka oss lite till, byta om till kvällsoutfiten och sen iväg mot GLOBEN & BEYONCÉ. FETTT :D

näpp ska äta frulle nu så jag orkar med denna intensiva men roliga dag!


So beautiful! Tänk när hon står och sjunger HALO, HALO! ser mest fram emot den låten, love it!

JAG loooovar att ta en massa kort ;)
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0