work it!

Hallå Sverige!

Jag har precis kommit hem från jobbet, eller för en stund sen har vikt lite kläder som hängt här sen igår så nu är det städat. Idag gick det ganska bra på jobbet, sålde mitt mål och det känns som att jag gjorde en utomordentlig insats. För det är efter allt min andra dag jag jobbar som försäkringförmedlare. Tycker faktiskt att det låter ganska proffsigt, om jag får säga det själv. Haha. Men det låter i alla fall bättre än telefonförsäljare. Är ändå trött på det här jobbet fast jag kanske stannar kvar tills jag börjar plugga. Det är ju rätt slappt ändå..

aja, jag ska i alla fall ta och byta om och bege mig till gymmet :). Måste träna stenhårt för att jag har slarvat väldigt mycket med kosten denna vecka. Fast å andra sidan, det finns ju alltid nya måndagar ;), eller vad säger ni? haha, fan måste ta tag i den disciplinen jag en gång hade och skärpa till mig. Dock var jag ju superduktig, grymt bra resultat så jag bör inte klaga. Men man kan ju inte låta det rinna i sanden heller. Så efter helgen är det SKÄRPNING (på riktigt).

Puss gullgrisar och sötgrodor!


Kommentarer
Postat av: Karin

Söt du var i flätan :)

2009-05-07 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0