Yo!

Då var det söndag än en gång :). Igår var det utgång med Nathalie och Emil, vi hamnade på en studenskiva på kungsholmen och det var smockat med folk! Det kan fan inte vara lagligt med så mycket på folk på ett och samma ställe, man tycker ju att dom åtminstone kunnat öppna nedervåningen. Men icket, det gjorde dom inte! Kvällen började ju såklart hemma hos oss, vi drack, härjade och rökte vattenpipa samt hade allmänt trevligt :P. Drog väl ut kring halv tolv men var bara där till ett typ så det blev en kort sväng på krogen. Hade i alla fall kul även fast man knappt kunde andas på stället..

Idag har vi vaknat runt elva, ätit en god räksallad som Emil gjorde åt oss :). För en gångs skull lite nyttig mat och inte en fet pizza som man får finnar av :P. Vi satt och såg en film till maten och sen gick jag i duschen. Vid fyra körde jag Nathalies bil till henne för att hon fick skjuts hem inatt av en vän. Då jag kom till hennes 'hak' ute i skogen åkte vi direkt in till haninge och flottade tyvärr på McDonalds, men det satt fint så jag sörjer inte. Därefter åkte vi en sväng på coop, köpte oss lite godis och sen körde vi mot hennes hak igen. Väntade ett tag på att hon skulle fixa nå med en häst och sen körde hon hem mig!

Hemma nudå, och jag har typ bara ruttnat inte gjort något speciellt :P. Ska ta och se på något vettigt nu och sen blir det läggdags tidigt. Ska upp 06.00 och träna, därefter jobbar jag 08.30-20.00 så jag kommer vara cp-död imorgon kväll! Dock har min hals börjat krångla så frågan är ju den om jag pallar extra långa passet, i värsta fall jobbar jag det någon annan dag! Får helt enkelt se hur man mår imorgon :)

lite bilder från gårdagen bara:



mer bilder kommer inom kort på pixbox&facebook.

Ha det gött. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0