Fredag

Ja då var det än en gång fredag, klockan har hunnit bli rätt mycket men jag har ändå hunnit med det jag velat och skulle göra. Blev ingen träning idag heller, har inte ont i halsen nå mer men det är lika bra att vila en extra dag så man är helt frisk. Annars kanske det kommer tillbaka igen. Såg precis klart 90210 och tidigare såg jag OTH, har lagat frunch, ätit och diskat all disk. Tänkte hoppa in i duschen alldeles snart, börjar jobba klockan tre och jobbar till kvart över nio. Känns ju lite tråkigt då Emil slutar fyra, hade varit kul att för en gångs skull sluta samtidigt och göra middag tillsammans en vanlig tid. Men men, det får vi göra imorgon då vi båda är lediga :).

Helgen kommer bli lugn, ska träna och på söndag jobbar jag. Blir väl mys och filmtittande hela helgen också. Det är så skönt att inte festa. Hujja, man blir så sliten och dessutom går det på tok för mycket pengar en partykväll, ny outfit och alkohol kostar förfasiken en förmögenhet.

nåväl, dags för duschen. Hörs väl en sväng innan jag åker iväg och jobbar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0