Fredag

Då var denna dag också avklarad, träning och arbete har stått på schemat. Idag var det en riktigt stessig dag på jobbet, hur mycket folk som helst! Det tog liksom aldrig, sen jobbade jag över också..men det gör ju inget man får  ju pengar. Efter jobbet åkte jag självklart till gymmet, som ni vet spenderar jag otroligt mycket tid där, hur trött jag än är så finns det ingen anledning till varför jag inte ska träna. Det är helt underbart efteråt, man är pigg och glad! Min fredagskväll ska jag självklart spendera med hjärtat, vi ska se på någon grym film och äta gotta..det är det bästa som finns..att bara mysa. Emil borde komma hem vilken sekund som helst, och gissa om jag har saknat min baby? extremt mycket.

Imorgon är det lördag, jag jobbar kväll och det är förjävla bra. Behöver alla pengar jag kan få tag i just nu ! Jobbar även söndag, bra är ju det.

nu kom min pälsk..tjingenling!

Kommentarer
Postat av: maddiis

hej gums, jag har slut pengar på mobilen, jag flyttar ju hem till sommaren :) ska bli skönt! :) Vad tänkte du ? :) Puss

2009-11-07 @ 00:29:27
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0