hmm.

Jag är klar nu, skönt..då slipper jag stressa! Har inte så mycket vettigt att skriva, det är fan mitt åttonde inlägg idag så det känns lite tomt just nu :P. Jobbar till kvart över tio, kommer säkert vara svintrött ikväll när jag kommer hem. Men vi kommer säkerligen att se någon bra film och sen gå till sängs. Imorgon och hela helgen är jag ledig, i alla fall som det ser ut nu. På lördag har vi julbord med jobbet på tyrol på grönan och det ska bli trevligt, pratade med några om vi kanske skulle gå ut en sväng efteråt men jag kanske följer med och tar en öl. Har inte råd och sen orkar jag nog inte, känns som att jag varit ute så mycket på senaste tiden, blir lugnt!

well, då kanske man ska gå och dra på sig jackan dricka upp min saft och sen gå ner till tåget..lämnar kortet hemma för er som undrar. Jag ska inte köpa nå onödigt som godis eller nå annat skit..när jag kommer ska jag äta morötter.

hej hej alla gäjbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0