mangosmoothie och broccoli !

Tjohej, fyyyfaaan så skönt det var att köra kondition, svettet bara rann efter kroppen och det är grymt härligt. Hur äckligt svett än är så visar det ju bara att man varit aktiv och gjort nytta. För det är väl onödigt att träna om man inte får något resultat. Om man nu ska bli gladare, piggare, svettas eller bli smal alla strävar ju efter något sorts mål när dom tränar. Kanske inte alla, men jag gissar på att de flesta gör det! har jag fel, så säg.

Cyklade mig igenom hela konditionspasset, kände inte för att variera idag, jag trivs faktiskt väldigt bra på cykeln. När jag ställde mig upp efteråt kan jag säga att jag hade extremt ont i skinkorna, med tanke på att jag tränade ben igår så är min stackars lilla rumpa heller inte särskilt pigg. Men vafan, det ska kännas, man ska pina sig lite. Sen kan man gå därifrån och le för sig själv eftersom man varit så duktig och kämpat! :) Brände i alla fall bort hela 900 kalorier på mindre än en timma, och dessutom cyklade jag nästan 2 mil. Tycker personligen att jag har varit duktig som bara den. Nu jävlar, satan vad jag ska bli vältränad.

Nåväl, sitter precis och äter lunch..idag hade jag ingen fantasi och typ inget hemma som gick att laga därför kokade jag mig broccoli och så hade jag en mangosmoothie som stod och väntade på mig i kylen :). Faktiskt rätt gott, man blir mätt också :). Hade behövt lite protein, men jag tror inte att jag får ner någon protendrink..börjar redan bli mätt och då har jag ännu inte ätit upp allt. Ska möta upp Emil utanför gymmet klockan sex senare och köra styrke, behöver hjälp med det så därför delar jag upp styrken och konditionen idag.

när jag ätit upp ska jag börja städa lite smått här, jag ska börja med toan som är äckligare än jag vet inte vad. den är skitig i alla fall, sen får vi se hur mycket jag hinner för ska som sagt möta upp Emil klockan sex utanför gymmet. Nepp, här kan jag ju inte sitta då får jag verkligen inget gjort!

Tjaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0