Räksallad!

Tillbaka från ett svettigt och soligt pass :). Istället för att ta tåget till gymmet gick jag, men det var bara för att jag missade det :P. Sen tänkte jag att det tar ungefär lika lång tid att vänta på tåget och sen gå därifrån som att gå hela vägen dit, men det var skönt att värma upp inför det långa&svettiga passet jag hade framför mig! När jag kom till gymmet började jag med att cykla 30 min, därefter ställde jag mig på crosstrainern i 20 min, efter det cyklade jag 15 min för att varva ner :). Så sammanlagt hittils har jag tränat 120 minuter, bara idag! Goodi good, nu ska jag ligga i här fram till julen med all mat och fika som kommer att komma! Ska möta upp Emil senare för att styrketräna, ah men det är ju för fint vettni.

Sitter precis och äter en räksallad a la Evin. Två ägg, morot, tomat, isbergssallad, gurka, röd&gul paprika, lite dill samt en klick kesella för att det inte ska bli så torrt :). Är taggad inför styrkepasset senare, men för att jag ska orka måste jag ju självklart äta också!

Har inte så mycket mer att tillägga för tillfället, måste äta upp och koppla av innan jag drar igång igen förstår ni. Vi hörs senare :)


En brun Evin ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0