Skönt med en promenix!

En promenad innan frukosten gör att jag alltid får en bra start på morgonen! Nu ska detta hållas, man piggnar till och det är otroligt bra för annars sitter man bara och degar, vilket gör att man blir ännu segare! Blev en 40 minuters promenad, kom hem för en timma sedan, men jag har diskat all disk och gjort frukost, som består av havregrynsgröt med kanel och mjölk samt en proteindrink! Ska nog slå mig ner i soffan och se något bra på tv innan jag åker iväg och tränar. Har stora funderingar på om man kanske skulle kicka igång julklappshandligen idag? Men jag vet fan inte, känns sjukt jobbigt :P..skulle behöva köpa ett nytt puder också för att mitt är slut :S.

ska äta upp och slå igång något coolt på webbtvn..puss!


Se så söt och liten Emil var, detta var när han tog studenten ;)..en liten plutt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Här är jag! :D

2009-11-30 @ 12:51:45
URL: http://detniser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0