skönt med styrketräning!

Ja styrketräningen gick grymt bra, och det var svettigt och kämpigt, det hör till :). Skönt som fan! Körde axlar och nacke och jag har blivit stark i militär hantelpressen, coolt tycker jag. Har precis druckit gainer, ska gå och laga mat med älsklingen snart. Men först ska jag skriva upp vad jag tränat.

Axlar/Nacke

Militär Hantelpress 2x6 17,5 kg 1x5 17,5 kg
Stående hantellyft åt sidan 2x6 8 kg 1x8 7 kg
Uprätt rodd (nacke&axlar) 1x3 30 kg 2x6 27,5 kg
Skivstångsshurgs 1x10 60 kg 1x6 70 kg

Körde 10 minuters kondition medans jag väntade på att Emil skulle bli klar med sitt, brände 150 kcal. Så sammanlagt har jag bränt 1050 kalorier idag. Duktigt Evin, vlken kämpe du är :).

Nu: Matlagning! hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0