sötsaker i STORA lass.

Godmorgon, idag är jag ledig, vilket är jävligt skönt. Jag kan ju inte direkt påstå att jag var pigg igår morse när jag skulle stiga upp och jobba..usch det var hemskt. Ska aldrig mer dricka dagen innan om jag börjar tio dagen efter..speciellt inte om man kommer hem klockan fyra. Aja, för de har jag ju bara mig själv att skylla :), men vi hade en helt okej kväll. Tog knappt nå bilder men dom som finns kommer upp någon gång..jag är så sjukt seg på att ladda  upp mina bilder..

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, känner mig seg men blir det bättre senare går jag nog till gymmet och kör lite lugn kondition och solar. har blivit blek. Funderar på att gå ner till tvättstugan och kolla om det finns någon tvättid då jag verkligen behöver tvätta..typ ett berg av skitiga kläder. igen. Jag fattar fan inte hur man hinner använda så mycket kläder på en och en halv vecka..det är ju helt sjukt! Det är ju inte så att kläderna tagit slut heller,man har ju samlat på sig en del, men av någon anledning lessnar man alltid på sina plagg, hur mycket man är skulle ha dom DÅ.

jag vill också erkänna en sak. helvete så jävla mycket godis och skit jag ätit på senare tid, jag fattar bara inte varför? varför är jag hela tiden sugen på det? Det är som att suget sitter fastgjutet i bakhuvudet och hela tiden vill komma fram, jag hatar det. Fan det kostar förbannat mycket pengar, sen på köpet blir man tjock. Ogillar det starkt. Nä, det får fasiken vara nog med detta. PÅ den nivån kan jag inte fortsätta, måste trappa ner, jag vet att det är svårt just i början men att det sen blir en vanesak och att man till slut inte ens känner av suget. Men början är alltid svårast, samma sak gäller när man ska sluta röka eller snusa.

aja, nu går jag ner till tvättis, sen ska jag nog se the vampire diaries.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0