Taggad till 1000!

Godmorgon, eller jag har varit vaken ett tag. Hunnit ta en morgonpromenad och ätit frukost just :). Havregrynsgröt med kanel&mjölk och två ägg :P, känns jävligt bra att jag var och tog en promenad. Man piggnar till, dessutom var det alldeles för längesen jag gjorde det, så det var på tiden! Blir att ta det lugnt ett tag sen åker jag iväg och gymmar, idag ska jag köra rygg och kondition, får se hur länge jag orkar cykla idag men när jag går och lägger mig i solariet ska jag vara helt slutkörd! Det känns bra, ska verkligen försöka hålla det här, jag mår ju så mycket bättre utav att äta nyttigt och röra på mig mycket. Det är jag helt enkelt :).

Har inte så mycket mer att tillägga för tillfället, men vi hörs säkert senare. Vad gör alla andra denna lördag? Shoppar kanske? Det var ju löning i onsdags, men jag har lovat mig själv och Emil och min spargris att jag inte ska shoppa en massa onödigt :). Får se om jag klarar det! Men jag SKA. Det är ju julbord ikväll med jobbet också, lite mätt man kommer vara efter det :P..äsch vi hörs senare!

Tjingeling :)


I våras i kön när jag och nathalie skulle se beyoncé ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0