Afro

Idag är jag inte pigg, undrar varför. Har ändå sovit lagomt länge så jag bör inte vara trött. Har hunnit äta frukost i alla fall, Emil åkte till jobbet nyss och jobbar till nio :(. Buhu, jag hatar när han jobbar helg! Saknar honom hela tiden. Usch usch. Ska på afro klockan tolv, har aldrig varit på det förr så jag hoppas det blir kul. Sen kanske jag hoppar på några andra pass, blir ingen styrka idag utan idag är det vila från det. Endast kondition ska jag köra idag. Är inte speciellt sugen på att styrketräna idag heller, är jätteseg i kroppen, har typ träningsvärk överallt.. så det passar bra att få röra på hela kroppen så man mjuknar upp lite !

Förövrigt är jag på bra humör även fast jag är trött och seg, men jag är ju nästan alltid glad. Tur är ju det, varför ska man gå runt och vara arg? Det är ju bara onyttigt för en själv.

annars så sitter jag och lyssnar på HIM, längesen man gjorde det så varför inte fräscha upp minnet litegrann?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0