alltid pigg!

Ja nuförtiden, när jag tränar regelbundet och äter bra så är jag nästan alltid pigg. Kan inte sova mer än 8-9 timmar och sen är jag pigg. Eller inte trött jag väl säga. Känner mig fortfarande lite seg, och sakta men säkert kryper träningsvärken fram. Usch vad jag inte vill stiga upp imorgon. Då kommer den värsta värken..haha. Men då visar det ju sig bara att man verkligen har tagit i för kung och fosterland. Så värken är nästan värd slitet..

Är ledig idag, vad jag vet nu. Man vet ju aldrig, dom kan ju ringa in mig när som helst. Men förhoppningsvis gör dom inte det. Känner för att vara ledig. Måste storstäda och tvätta, det är så skitigt här hemma och det är på tok för mycket tvätt som jag måste ta mig an. Har en tid mellan 16-19, vilket var lite oturligt då jag sak möta upp Emil på gymmet vid sex..gick precis ner till tvättis och kollade om dom hade en tidigare tid men icket. Aja, jag får skynda mig och tvätta, ta det som jag hinner. För idag villl jag träna med Emil! :)

fram tills dess vet inte..just nu ska jag ta det lugnt sen så småningom ska jag påbörja min städning! Puss på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0