blev lite shopping..

Ja jag hoppade över städningen och åkte istället till farsta centrum och shoppade lite. Hittade förbannat snygga träningsbyxor som satt sjukt bra. Har alltid använt nike, men denna gång kunde jag inte motstå att köpa adidas, kan säga att jag fick en go rumpa ;)..haha! Sen köpte jag även med mig ett nike-linne, ett likadant som jag redan har fast denna var blå. Sist och minst, gymhandskar! Som jag har tjatat, nu är dom äntligen här! haha. Så jag är taggad för gymmet ikväll, ska glida in på gymmet cool som fan i min nya outfit. Ah, men det är ju för gött. Goa gubbar vettu! Lägger in bild innan jag drar iväg och tränar så får ni se hur cool jag i mina nya kläder. höhö.

jag ska springa ner en snabbis till tvättis och slänga i två maskiner så jag får lite träningskläder, underkläder och sockar tvättade i alla fall. sen får jag ta mig an resten av tvätten senare i veckan :).

vet ni vad jag hatar? När äckliga gubbar visslar efter en. Även fast man ignorerar så fortsätter dom. Jävla idioter. Usch, jag blir så äcklad när jag tänker på det. GÅ OCH DÖ! äcklon. Ja, sånt gör mig otroligt upprörd!


SUCK ON THIS! ASHOLES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0