blogg.se

Igår var blogg.se elak, gick skit segt att logga in så jag struntade i att skriva igår kväll. Åkte och tränade efter jobbet som planerat, körde kondition och brände 400 kcal. Är stolt över att jag tog mig dit igen på kvällen, haha. När vi kom hem såg vi Erik&Mackan snygga och smärta, deras program som gick på tv förra året. Självklart såg vi det på webben. Åt gjorde vi också och kring elva så var det läggdags..trött efter en lång dag med två träningspass och arbete. Kroppen behövde vila!

Vaknade just innan nio när klockan egentligen skulle ha ringt, utvildad och fit for fight. Har ju sovit nästan 10 timmar så nu ska man nog orka med tre arbetsdagar till som står schemalagt och även träna. härligt! Tog en dusch för en liten stund sedan, har precis sattit två ägg och koka så ska äta frukost på en liten stund. Sen ska jag börja göra mig i ordning, har i alla fall ingen brådska eftersom jag inte börjar förrän halv elva.

efter jobbet ska jag handla, åka hem, byta om och åka på gymmet. Idag blir det endast kondition, intensivt! Har inte tid att stanna så länge. Ska iväg ikväll till min kära vän Annie som har skaffat sig en lägenhet, är bjuden på intflyttningsfest. Det enda som känns lite, det är att jag ändå är osäker på om jag ska åka eller inte..för jag ska åka själv hem..det känns lite sådär. Det är inte så kul för Emil om han ska följa med då det är mestadels barndomsvänner där som jag inte träffat på jättelänge, så det kan bli lite småtråkigt för honom..kanske att jag måste ringa och ge återbud..aja. Jag har hela dagen på mig att fundera.. ska i alla fall inte dricka en enda skvätt alkohol, då är träningen förstörd!

nu måste jag göra frulle, skriver mer sen. tjohej!


pälskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0