Då bär det snart av..

Har packat gymväskan och jag kan säga att den blev proppfull. Packade ner mig halva hemmet eftersom jag ska duscha där..tur att man inte behöver vara fin på jobbet annars hade det blivit lite krångligt att dra med sig högklackat och plattång. Typ det viktigaste. Men som tur är har vi ju arbetskläder. tummen upp för det! Sitter här och dricker lite uppiggande, är rätt trött i ögonen fast kroppen säger JAAAAAAAA, nu kör vi! Men så fort jag är på gymmet blir allt bättre :). Idag ska jag köra rygg&vader..ska försöka öka i alla övningarna och resultaten får ni veta ikväll. Åker ju inte hem emellan utan jag drar till jobbet direkt efter att jag tränat, solat och duschat.

har inte så mycket mer att tillägga, ska nog gå in på facebook och uppdatera min status. for your information!

Puss Puss på er, hoppas alla får en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: sandra

ja det är ju det! men du, vi kanske kan styra någon fest eller liknande här snart? vi bor ju trots allt bara en timme från varandra ;p kanske i helgen?

2009-10-21 @ 12:17:40
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0