En ledig dag idag.

Skönt, äntligen är man ledig efter sex dagars arbete i rad. Kändes verkligen skönt när jag vaknade klockan 11 och fått sova ut. Hade dom ringt mig och frågat om jag velat jobba så hade jag ju i och för sig gjort det, men nu har dom inte ringt in mig så jag ska bara ägna denna dag åt att städa och träna. Måste slänga lite skräp och sånt skit, sen måste jag gå ner och hämta min bok som har kommit för en vecka sen, men som jag inte hunnit hämta ut ännu. Så man kanske börjar läsa i den..beroende på hur mycket jag hinner. Idag tänkte jag också sola på gymmet..känner att färgen behöver lite färg..haha

nåväl, har ätit frunch för ett tag sedan samtidigt som jag såg på gårdagens avsnitt av ensam mamma söker..nu skulle jag behöva sätta igång med städningen så man får någonting gjort här! Det är skitigt och äckligt..usch!

under my umberella eh eh eh umberella ella eh eh eh
..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0