fy vad jag har ont i magen!

Alltså jag hade så himla ont i magen när jag tränade nyss, hade tänkt köra kondition men jag orkade fan inte eftersom jag hade ont..nåväl tyckte i alla fall att jag var riktigt duktig idag. Körde rygg och underarmar, och dessutom så har jag ökat i alla övningar..vilket är GRYMT bra !

Rygg

Marklyft 2x7 80 kg 1x5 80 kg (ökat med 5 kg)
Stångrodd 2x7 45 kg (ökat med 2,5 kg)
Latsdrag 1x7 50 kg (ökat med 5 kg) 1x10 45 kg
Sittande rodd 2x7 45 kg (ökat med 2,5 kg)

Underarmar

Omvända underarmscurls 2x8 20 kg (ökat 2,5 kg)
Underarmscurls 1x10 10 kg (ökat med 2 kg)

Yeeeyyy! hurraay!! :D

Nåväl nu ska jag se om jag hitta något roligt att se på, Emil och Tobbe är nere i garaget och skruvar så jag sitter här alldeles ensam..men skönt är ju det! Då får jag se på precis vad jag vill, haha!

måste höra med Maddis om vilken tid hon kommer också..skriver säkert senare. Pussinussis! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0