Godmorgon!

Ja det ser ut som att jag är ledig idag, härligt!! Tänkte jag skulle ta tag i det där städandet som jag verkligen har dragit ut på, för nu börjar det nästan bli lite pinsamt. Man får ju ta och skämmas, haha. Hade tänkt tvätta, men det var upptaget i tvättstugan hela dagen så Maddis får stå ut med att jag ska tvätta på fredag när hon är här..tyvärr! Måste tvätta så hon har inget val ;). Idag ska jag självklart träna, funderar på om jag ska träna först eller om jag ska städa först..känns nästan bättre att träna först. För man tröttar ju ut kroppen när man städar..ja jag får helt enkelt se hur jag gör..frukosten kommer först i alla fall.

hej så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

kul att du svara på mitt sms dåååå. Buääää buääää buäääääääääääää

2009-10-14 @ 12:09:26
URL: http://lcholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0