hmm.

Ja alltså det var ju så sjukt kul att ha Maddis här på besök över helgen. Vi hittade på en massa skoj och hade jättetrevligt. Tyvärr blev lördagskvällen inte riktigt som vi hade tänkt. Hade jättekul på förfesten, sen när vi skulle in till stan och gå på Pilot vart det ändrade planer, vi skulle på Victoria och där var det långtidskö. Blev less efter 50 minuter och gick. Dom andra gick vidare till Collage. Men eftersom jag har erfarenhet av att ändra planerna så sent så blir resten av kvällen skit. Så det var lika bra att åka hem. Men vi hade i alla fall kul fram tills dess. Igår mötte jag upp Maddis och Hifa inne i stan. Vi gick runt lite, och resten av tiden som var kvar innan hon skulle åka satt vi på cityterminalen och pratade om allt mellan himmel och jord. Var sorgligt när hon gick in mot bussen..usch jag hatar att säga hejdå. Förhoppningsvis ses vi till julen igen :). Tog i alla fall en massa flummiga bilder under kvällen, några lägger jag in här men reste finns på facebook!





PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0