ikväll ska vi slå klackarna i taket!

På Pilot ska vi slå klackarna ikväll. Maddis gumman är här, som jag har saknat henne! Dessutom är Hifa här (Iida) och det är så himla kul att ha lite folk man känner igen med sig ut. Vi sitter och förfestar här hemma och självklart är min käraste Emil med :). Stackarn får lida när vi står och tar massa bilder och är allmänt "tjejiga". haha!

Nu ska vi fortsätta spela jag har aldrig och ha allmänt trevligt! Ikväll ska vi ha såååååå sjukt kul att vi kommer minnas denna kväll föralltid. Hade varit så himla kul om även Carro vart här, men hon har ju en liten sak påväg och då hade det kanske inte varit så kul för henne. Men jag hoppas att Carro&Maddis kommer hit innan lillen kommer så vi får hitta på något skoj. För man kan ha kul utan alkohol.

Älskar er mina käraste vänner. Ni är BÄST! :)



Kommer ni ihåg? Detta är en låt att minnas, jag älskar er. Ni betyder otroligt mycket för mig!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0