jag trodde att jag hade försovit mig..

Vaknade kvart i åtta och var orolig över av att jag hade försovit mig. Brukade stänga av klockan i sömnen förut, men sånt har jag slutat med som tur är! Men idag trodde jag att jag hade börjat igen, haha ! Fast så var det ju inte. Sen insåg jag att nu när jag ändå är vaken och har ställt klockan på åtta så är det lika att jag stiger upp nu. Fy, det kändes jobbigt är riktigt riktigt trött, men snart så piggnar jag till! Det är nästan som att jag jobbar dygnet runt, stiger upp tidigt för att träna och sen åker man och jobbar. Men jag klagar faktiskt inte, trivs med det :).

äsch pratar i nattmössan nu, måste äta min frulle och sen göra mig klar!

idag äter jag en linggrova med skinka och en skål med keso..MUMMA!


ÄLSKA KESO MINI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0