klart.

nu är det storstädat här inne..det enda vi inte hann med var att skura. Men det är 1000 gånger renare än vad det var innan, betydligt renare alltså. Det verkar som att Emil ska in till stan och träffa sina vänner, kanske följer med, men jag är lite putt på han för att han inte har sagt något..suck! Varför ska killar vara sådär hemliga och säga något i sista sekunden. Jag vet inte om det bara är min karl men herregud, jag måste ju få sminka mig och prova minst 4 plagg innan jag kommer på vad jag ska ha på mig innan jag ens går utanför dörren! ja, gud att killar inte förstår ibland.

aja, jag går väl och lägger på masken och slänger på mig nå snyggt eller nått. senare blir det gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0