lite sisådär update.

Ja hallå där i stugan. Kan man säga så? äsch.

Nu är det fredag, skönt! Jag har haft en otroligt bra dag. Den började med att dom ringde in mig från jobbet, jobbade 10-16 sen gick jag omkring på stan i min ensamhet. Tycker bäst om att gå själv, filosofera lite, glo på folk och bara vara. Det är asnice tycker jag. Men ibland kan det ju självklart vara skönt med lite sällskap också :). Gjorde lite ärenden, lämnade bland annat in två plagg som jag inte kunde ha, köpte strumpbyxor som är lite tjockare och som man kan använda under vintern, en skitsnygg bh som passade PERFEKT, vilket är ovanligt för på h&m hittar jag aldrig en sådan perfekt bh. Grymt bra ! Sen köpte jag även ett par skinnhandskar som jag tänkt köpa redan förra vintern, men nu hittade jag ett par som satt perfekt och som det även var 25% rabatt på. Senare insåg jag att, fasiken vad klockan är mycket och tog tåget hem. Bytte om, packade gymväskan och kutade ner till bussen. Körde bröst och mage, och FYFAN så stark jag har blivit. Alltså, det är ju helt underbart. Jag är riktigt stolt över hur duktig jag är, mitt mål är att se riktigt vältränad ut fram tills jag ska börja plugga. För, vem vill inte ha en personlig tränare som är vältränad? Det skulle i alla fall jag vilja ha. Tänk er, om en som är fet (sorry, men jag har lite fördomar) skulle bli just din personliga tränare. Hade ni litat på att den personen kan hjälpa dig på samma sätt som en som är vältränad? Jag vet jag vet, fördomar hit och fördomar dit. Men det är ialla fall vad jag tycker. Så därför vill jag ge så bra intryck som möjligt, och det, genom att vara vältränad.

Nåväl. Ska kanske gå och göra mig middag, Emil kommer hem vid tio och då tänkte vi käka. Sent, men å andra sidan så har jag ju varit och tränat. Hmm..juste måste också berätta att jag inte ätit något "gottis" sen i söndags, och det ska jag tala om för er är riktigt duktigt av mig. Med tanke på hur mycket skit jag stoppat i mig dom senaste veckorna. Så jag är jättestolt :), hade faktiskt tänkt att hålla mig hela helgen. Vilket jag tror kommer gå ganska bra, dessutom så känner jag faktiskt inget sötsug alls! Så jäklarns skönt.

näfan, mat var det. skriver sen vad jag tränat osv. pussis


tänkte också bjuda på en bild. här ser ni mig ta en egobild på toalettpausen, såå sexiga arbetskläder! lite kass bild, men mitt vackra ansikte gör bilden glänsande ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0