lördag!

Ja då har man precis kommit hem från jobbet, handlade innan jag åkte hemåt också. Bunkrade upp med massa fläskfilé, laxfileér och räkor..annonsvaror, då måste man passa på haha. Man kan ju inte motstå dessa matvaror med tanke på hur billigt det var!

Nåväl, ska ha en myskväll ikväll med älskling. Ser fram emot det eftersom det inte blev något igår. Ska äta massa gotti. Fyfan så jag ska flotta. haha. Imorgon blir det hårdträning på gymmet..meningen med det vet jag inte varför. Alltså att äta som ett mongo och sen träna som ett psyk dagen efter..men why not? Det blir ju plus, minus, NOLL! Man måste ju unna sig ibland, sen så tränar jag ju redan som ett PSYK och det skadar inte att äta så ibland. Förra helgen gjorde jag faktiskt inte det. Åt ju gotti men inte som ett mongo..utan med måtta! Det tänker jag INTE göra idag för idag är jag sugen på ALLT ;D! och då, ska jag unna mig.

äsch nu ska jag gå ner på ica och köpa stjärnor..favoritchipsen! :)




Kommentarer
Postat av: maddiis

de är bra! man ska unna sig, jag åt en bulle och glass idag, int så mkt men brukar gräva i mig en massa fika :) har ju mitt godislöfte som jag hållt sen nyår, rätt duktig :)

2009-10-10 @ 22:05:16
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: maddiis

men man vänjer sig utan efter ett tag ! :) tror de blir sthlm i helgen ! :p

2009-10-12 @ 12:51:44
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0