lunchtime.

Har duschat och precis gjort mig lunch..ska bli smarrigt med mat. För nu är jag hungrig som bara den. Som tur är har jag gott om tid på mig så jag slipper stressa i mig maten, det är icket bra. Man får ont i magen ju! Tidigare sa jag ju att jag skulle åka hem emellan efter att jag slutat jobba, innan jag ska möta upp Maddis ikväll. Fast det känns inte nödvändigt att börja åka hem, hinner typ gå in genom dörren och ut igen..helt meningslöst. Åhléns har ju öppet ända till nio, så jag tänkte lunka runt där, sen kan jag gå ner på hemköp och handla litegrann och sen gå och möta henne. Låter lite mer vettigt om jag får säga det själv..varför börja stressa i onödan?

Kan berätta lite om vad vi har för planer under helgen när hon är och hälsar på. Imorgon ska vi in till stan och göra lite vettiga ärenden, hon skulle på någon intervju, sen ska vi på systemet och inhandla lite vin inför lördagen. Lördag blir det utgång, och hotellparty före om hon hade fixat ett rum på något flashigt hotell. haha. Söndag, ja då är vi bakis och käkar förhoppningsvis en underbar hotellfrukost ;). Får lite lite ångest över att jag ska dricka men fasiken, Maddis kommer på besök så då vill jag faktiskt gå ut och ha skoj som förr! Kommer bli fest nästa helg också då Amanda och Viktor kommer hit på besök..och ja helgen därpå är det halloween. Crap, min träning kommer dö. Äsch, jag tar igen det snabbt.

Ja nu har jag inte så mycket mer att tillägga ska äta upp min mat och sen ska jag gå och sminka mig. Åker iväg på 40 min. Hörs kanske ikväll om jag orkar.


gudars, vad SMAL jag var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0