nog var det skönt och gymma!

Vilken befrielse det var att träna idag, kände mig stark och pigg dessutom vilket gjorde passet ännu effektivare. Har precis druckit upp min gainer och påbörjat min lunch. Omelett, alltså det är ju så sjukt gott! Speciellt när man inte har ätit det på ett tag, mycket protein vilket jag ska få i mig. Tänkte ju åka senare till gymmet, men ska vi någon timma, se på OTH och ta det lugnt. Ska ta tag i dammsugandet senare också tänkte jag..har gott om tid på mig i alla fall. Solade inte nu eftersom jag inte hade med mig gainer så fort som möjligt och en halvtimma kan jag inte vänta då ger det ingen effekt. Därför ska jag sola antingen innan eller efter kondition lite senare.

nå nu börjar jag bli svinigt mätt..huuh..ska väl ta och se OTH nu. Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0