Nuså.

Då var det dags att gå och lägga sig. Klockan har hunnit bli rätt mycket, det blev ingen film, utan vi bestämde oss för att mysa lite istället och så tog jag en dusch också. Behövdes med tanke på hur svettig jag var efter gymmet :P. Imorgon ska jag upp rätt tidigt eftersom jag börjar elva och måste vara tränad och klar halv elva så jag inte blir försenad. Ska bli skönt att få jobba lite imorgon, känns som att det var ett tag sen, typ nästan en vecka sen sist. Skönt, jag har ju haft semester. hehe.

Nej nu får det vara färdigskrivet. Dags för sängen. God natt på er! :)


tycker jag var så söt på den här bilden så jag tänkte att ni också ska få se. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0