of to work

Ja då har man hunnit köra styrke och kondition på gymmet, kommit hem, duschat och ätit lunch. Såg även gårdagens avsnitt av svenska hollywood fruar som jag inte hann se igår och nu sitter jag här. Har drygt 20 min på mig tills jag ska åka iväg till jobbet. Trodde jag jobbade till 21.15 men det var visst till 22.15 :(..usch vad jag kommer komma hem sent då. Blir nog sängen direkt..suck! Aja det ger pengar :).

Maddis kommer på torsdag, LÄNGTAR som F*N! Ska roa mig med lite Facebook nu innan jag drar..kommer väl säkerligen inte skriva något mer idag, eller alltså ikväll när jag kommer hem. Lär var helt död och mest sugen på att sova och mysa med älskling!

Dagens träning bestod av axlar och nacke. Skulle egentligen kört biceps och triceps men kom inte på det förrän jag var halvvägs inpå axlar..nåväl. Det gick inte som jag tänkt mig för att jag är trött i armar, axlar och nacke sen gårdagens styrkepass!

Axlar

Militär hantelpress 2x6 15 kg 1x10 12,5 kg
Stående hantellyft åt sidan 2x8 8 kg
Stående viktlyft framåt 2x10 10 kg
Bakre axlar (maskin) 1x6 (3)

Nacke

Hantelshrugs 1x10 22,5 kg 1x8 25 kg 1x7 27,5 kg
Stående kabeldrag framifrån 1x7 45 kg 1x10 40 kg

Kondition drygt 10 min 100 kcal.

Matschema

Frukost: 1 smörgås med skinka&gurka och en skål med mjölk och flingor.
Mellan styrkepasset och konditionen slängde jag i mig gainer.
Lunch: Ugnsstekt falukorv, mos och sallad.
Middag: Fläskfilé med creme fraiche, pasta och sallad.
Kvällsmål om jag är hungrig efter jobbet, frukt eller en smörgås.

Slut!



PUSS ;D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0