Orkar inte blogga

Jag har fått lite bloggtorka känner jag. Orkar inte blogga, höhö. Men sånt som händer. Tänkte bara slänga in dagens träning och sen får det vara färdigskrivet för idag!

Bröst

Bänkpress 1x4 45 kg 2x7 40 kg
Sned hantelpress 2x7 17,5 kg
Dips (första gången) 1x3 1x4

Mage

Crunches med rep 1x10 25 kg 1x7 30 kg 1x5 35 kg
Sneda sit-ups sned bänk 2x6

Kondition 10 min 110 kcal.

Mådde typ illa efter gympasset, speciellt efter konditionen. Usch, jag kunde knappt andas för att jag hade rökt vattenpipa i helgen. Det märks på det lilla när man tränar.

Aja, nu ska jag göra något annat. Tjing!


Jag vill bli sådär smal igen, och sen vill jag åka utomlands. NU! Jag vill att det ska SKE NU NU nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0