orkar inte.

jag har ingen ork med bloggen, jobbigt och skriva. haha. ska i alla fall jobba 11-20, ett långt pass men en massa pengar som alltid behövs! Blir ingen träning idag utan detta blir min vilodag, kände att jag behövde sova ut idag och efter jobbet kommer jag förmodligen vara för död för att kunna träna.

Sitter och äter frukost just, har duschat och ska alldeles strax börja göra mig i ordning..med det menar jag ta på mig träningskläder, sätta upp håret och slänga på masken! Nuförtiden lever jag i mina träningskläder, det är skönt och jag trivs. Dessutom så har jag ju arbetskläder på mig på jobbet, det finns liksom ingen vits att börja göra sig fin när dom ändå kommer hänga i skåpet hela dagen.

näförtusan, måste äta klart. annars får jag stressa ihjäl..hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0